مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری
CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information تاریخ: ۲۰۱۲ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Procedia Technology قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۵ تعداد صفحات فارسی: ۷ کد: ۱۰۰۳۸ چکیده فارسی این مقاله یکی از مفیدترین قانونها در ارتباط با مدیران و مشتریان که به عنوان CRM شناخته شده است را … ادامه خواندن مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.