مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری

CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information تاریخ: ۲۰۱۲ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Procedia Technology قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۵ تعداد صفحات فارسی: ۷ کد: ۱۰۰۳۸ چکیده فارسی این مقاله یکی از مفیدترین قانون‌ها در ارتباط با مدیران و مشتریان که به عنوان CRM شناخته شده است را … ادامه خواندن مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری